کابل برق 1397/3/16 2:01:25

Project Description

فروش کابل برق | قیمت کابل برق

فروش کابل برق صنعتی(کابل افشان , کابل خشک , کابل آلومینیوم)

جهت مشاوره و خرید انواع کابل برق با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید.

09190089056

کابل برق چیست ؟

کابل برق به صورت مصارف مختلف تولید می شود که شامل کابل برق صنعتی براي مصارف سه فاز و کابل برق ضعیف براي مصارف تك فاز که خود شامل چندین شاخه مختلف است . کابل مخابراتی , کابل فرمان , کابل تخصصی , کابل برق صنعتی , کابل آرموردار ,  کابل شیلدار تشکیل شده از روکش که عایق کابل برق است و مس و یا آلومینیوم که بر اساس قدرت الکتروموتور و یا دستگاه ها سایز کابل متغیر است هرچه قدرت بیشتر باشد قطر و یا هادی کابل برق هم تغییر می کند.کابل برق پل ارتباطی بین دستگاه ها و مرکز تولید برق می باشد , قیمت کابل برق بر اساس تولید کارخانجات کابل سازی قابل نوسان است ، از جمله کیفیت کابل که شامل قطر هادی کابل برق است .
کابل برق مستقیم از کارخانه

بهترین قیمت کابل برق , فروش کابل برق , قیمت کابل برق , لیست قیمت کابل برق , خرید کابل افشان و خشک

طریقه ساخت سیم مسی و یا سیم آلومینیوم :

سیم مسی 8 میلی متر از کارخانجات تولید مس روی پالت به کارخانه حمل و اولین بار توسط دستگاه راد از 8 میلی متر به 1/44 میلی متر کشیده می شود و اگر بخواهیم آنرا نازکتر و نرم تر کنیم آنرا از دستگاهی به نام فاین از 1/44 به سایز نازکتر که قابل تنظیم است نازک کرده و سیم های نازک شده را روی قرقره به صورت اتوماتیک جمع می کنیم و نصب به سیم مورد نظر تعداد قرقره های باریک شده را روی دستگاه استندر می چینیم . به عنوان مثال اگر سیم برق با سایز 1/5 افشان بخواهیم تولید کنیم تعداد 15 قرقره با قطر مورد نظر روی دستگاه استندر می چینیم و دستگاه استندر آنها را دور هم تابیده و روی یک قرقره سیم تابیده را می پیچانیم بعد از پیچیدن سیم های تابیده روی قرقره جهت روکش که عایق آن از جنس گرانول می باشد . گرانول را در دستگاهی به نام اکسپلودر که خود دارای آسیاب حرارتی است قرار می دهیم . گرانول گرم , به صورت خمیر در می آید و هر رنگی که بخواهیم رنگ سیم در آید مخلوط با گرانول در داخل قیف آسیاب می ریزیم بعد از اینکه درجه حرارت توسط ترموستات تنظیم نموده ایم سیم تابیده را از داخل ماردون عبور داده و سر آنرا داخل تونل استخر آب عبور می دهیم و روی قرقره آماده پیچیدن می نماییم و در حین عبور سیم برق از داخل ماردون اکسپلودر که گرانول حرارت داده شده به اندازه قطر مناسب تبدیل شد روی سیم مسی قرار می گیرد و هنگام عبور از استخر تونل آب خنک شده و بعد از استخر آب روی سیم توسط دستگاه چاپ پرینتر مشخصات فنی , سایز سیم و استاندارد متراژها پرینت شده و دور قرقره میپیچانیم و سیم آماده مصرف میباشد .

طریقه ساخت کابل برق :

سیم های آماده را که در هر سایزی که مورد نظر کابل می باشد روی دستگاه استندر قرار داده و 4 رشته را از داخل ماردون اکسپلودر عبور داده و نیز از تونل استخر آب به قرقره نهایی وصل مینماییم , آنگاه گرانول را که از جنس پلاستیک اولیه است را داخل قیف آسیاب اکسپلودر میریزیم و معمولا رنگ مشکی به آن اضافه میکنیم تا روکش کابل مشکی شود . در حین روشن نمودن دستگاه ها وبه درجه حرارت مناسب رسیدن اکسپلودر قبل از ماردون اکسپلودر ظرفی استخر مانند از پودر سنگ نرم قرار میدهیم تا سیم ها آغشته به پودر سنگ شوند که در حین برداشتن غلاف کابل برق از روی سیم ها به آسانی جدا شوند . سیم ها از داخل پودر سنگ عبور می کنندو غلاف روکش اصلی روی آن کشیده می شود و از تونل استخر آب عبور و خنک می شود و بعد از استخر آب توسط فن خشک و روی آن متراژ و مشخصات فنی و سایز کابل برق پرینت می شودو توسط قرقره جمع کن آماده مصرف می شوند .

کابل افشان و یا کابل NYMHY

:

کابل برق افشان کابلی است که مس آن نازک شده و حالت نرمی زیاد پیدا میکند و معمولا در منازل و یا فواصل کوتاه مورد مصرف قرار میگیرد و همچنین برای کابل پمپ شناور چاه عمیق استفاده می شود .استفاده از کابل افشان برای پمپ ها ی چاه آب ضروری است و سه رشته ای هستند , علائم بین المللی کابل افشان NYMHY است , درنوع کابل افشان , کابل گرد و کابل تخت تولید می شود.

کابل خشک و یا کابل NYY

کابل برق خشک کابلی است که جهت استفاده در زمین و مصارفی که نیاز به انعطاف زیاد کابل نداشته باشیم است

کابل خودنگهدار :

کابل برق خودنگهدار کابلی است که توسط یک مسنجر فولادی به تیر برق وصل میشود و جهت برق رسانی به روشنایی معابر و ساختمان ها مورد استفاده قرار میگیرد , ساختار اصلی این نوع کابل از چهار رشته سیم با سطح مقطع یکسان تعیین شده که سه رشته از آن به عنوان فاز و یک رشته به عنوان نول محصوب می شود , تمامی رشته های کابل از جنس XLPE یا پلی اتیلن نرم و دارای رنگ مشکی است می باشد.

کابل آلومینیوم:

تولید کنندگان برای جذب مشتری و برآورده کردن نیازشان کابل آلومینیوم را در خط تولید اجرایی کردندکه این امر سبب کاهش هزینه ها میشود , این نوع کابل به دلیل اینکه جنسش از نوع آلومینیوم است و سختی کمتری نسبت به کابل مس دارد باید یک سایز قطر کابل بیشتر از جنس مس انتخاب شود تا به کابل و الکتروموتور صدمه وارد نشود , بهترین جایگزین کابل های مسی کابل های آلومینیوم هستند.به چند دلیل , به دلیل اینکه خرید کابل مسی به لحاظ قیمتی گران بوده و خطر نگهداری آن بالا است بهترین جایگزین خرید کابل آلومینیومی است , ولی بران جایگزین کردن همیشه باید یک الی دو سایز قدرت کابل آلومینیوم را بیشتر در نضر گرفت.

انواع کابل برق موجود در بازرگانی پارسیان نو :

  • کابل افشان
  • کابل خشک(کابل زمینی)
  • کابل برق آلومینیوم
  • کابل برق تخت
  • کابل برق آرموردار
  • کابل برق زره دار
  • کابل برق فرمان
  • کابل های قدرت
  • کابل برق خود نگهدار

انواع برندهای کابل برق :

  • کابل خراسان , کابل همدان , کابل کاویان , کابل دماوند , کابل سیمپود , کابل شعاع , کابل بایکا , کابل پیشرو , کابل افق البرز , کابل پیشرو , کابل مسین , کابل فروزان یزد , کابل سیمیا , کابل افشارنژاد , کابل آلفا , کابل متال , کابل مقان

اطلاعات تماس ما

تهران-لاله زار جنوبي-پاساژ نور طبقه دوم- پلاك ١٦/١

تلفن: 02136610963

تلفن همراه: 09129574700

فکس: 02136610963

وبسایت: الكترو اسپارك لايت

برخی از کارها

درباره ما

وبسایت اسپارک لایت در سال 1393، با هدف فروش کالای برق، مبتنی بر ارائه اطلاعات فنی کامل، در دامنه  www.SparkLight.ir تاسیس شد . از آنجایی که هدف اصلی سایت ما ، آگاه سازی مشتریان از مشخصات و کاربردهای محصولات است، بسیاری از محصولات را بدون قیمت اما با مشخصات فنی ارائه میدهد تا مخاطبان، بتوانند محصول مورد نظر و برند مناسب را انتخاب کنند